Jump to content

Recommended Posts

@Pavei72 значит надо в другую писать, чтоб вернуть мыло.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pavei72 почта типа тутоноты или протона? Что восстановить нельзя

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TheIllusiveMan почта mail.ru. восстановить доступ не получается.

@Lexis77 на бирже же есть функция смены мыла? так в чем проблема его поменять?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 минут назад, Pavei72 сказал:

почта mail.ru. восстановить доступ не получается

Мобила не привязана? Доступ к ней как пропал?

7 минут назад, Pavei72 сказал:

на бирже же есть функция смены мыла? так в чем проблема его поменять?

Ты прикалываешься? Если любой может просто вбить новый ящик без подтверждения владения акком, то грош цена такой бирже!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lexis77  что значит любой? я так то знаю пароль, захожу в аккаунт. плюс могут проверить что IP одного региона.

мобила не привязана. пробовал восстановить - никак.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pavei72 может тебе ствол к виску приставили, или брат/сестра/жена/хомяк на тебя обиделись.
Как доступ к мылу утрачен? Может его проще восстановить.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lexis77 

5 минут назад, Lexis77 сказал:

@Pavei72 может тебе ствол к виску приставили, или брат/сестра/жена/хомяк на тебя обиделись.

что это сплошь и рядом происходит? бред какой то. проще тогда заставить бабло перевести на любой другой счет, зачем акк отжимать?

а почту уже пробовал восстановить. только не получается никак. комп сдох, все пароли пропали. телефон не привязан, а почта была создана под акк битфеникса. короче, никак.

вопрос то был как поменять мыло, коль есть такая функция.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, Pavei72 сказал:

как поменять мыло, коль есть такая функция

с помощью подтверждения запроса, который придет на указанное мыло.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не думаю, что ТП битфинекса пойдет на встречу и просто так сменит мыло, даже если ответит.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Подскажите пожалуйста, уже более 2 лет есть аккаунт на битфинексе. сегодня пришло письмо:

As it is our mission and commitment to provide better and reliable services for all Bitfinex users, we require our users to update and/or provide Know-Your-Customer information from time to time in order to maintain the level of integrity and compliance required by international anti-money laundering as well as counter terrorist financing policies.

Accordingly, please provide us with the following details:

  • Reasons for transfers from and to your Bitfinex account;
  • A clear and detailed explanation your account activity and objectives.
  • A detailed explanation of the sources of all funds deposited to Bitfinex; provide details on how and where you acquired the funds that were deposited to your account. Make sure to include TXids and addresses that describe the source of the funds deposited to your Bitfinex account.
  • A proof of source of funds confirming how the deposited funds were originally acquired.
  • A detailed description of the destination you are sending your funds to from your Bitfinex account
  • Have you ever opened and used any other account(s) on Bitfinex? If so please provide the user name(s) and email address(es) of any account ever opened. explain why you operated more than one account, if you have.

In addition to answering these questions, we will need you to provide us with both of the following documents: 1. a scan of your current government issued ID and 2. an image of you holding your photo ID. Also, have a reference to Bitfinex and today's date displayed in this last picture - a note with the word "Bitfinex", today's date will do. Make sure your face will be clearly visible and that all passport details are clearly readable and that the images will be of at least 6 megapixels resolutionand made under correct light conditions. The images needs to be in JPG format and needs to be the original images generated by the camera used.

Upload the described file to the "Manage Documents" section available on the Verification page of the account: (https://www.bitfinex.com/verification -> "Manage Documents").

Please send us this information as soon as possible. We reserve the right to require further particulars and documentation from you.

Thank you for your anticipated co-operation. 

 

Какие документы я должен им предоставить и как расписать движение средств по аккаунту кто сталкивался ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@yKyIIIy source of funds - это типа ндфл с официальной зп, документы о продаже квартиры/имущества и прочее

ID - это паспорт или ID-карта

как расписать движение зависит от характера, майнинг, трейдинг.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TheIllusiveMan Спасибо.

 

Им нужен документ на английском или на родном тоже подойдет? 

Про движение средств - я им должен каждую транзакцию расписать ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@yKyIIIy Вы лучше у саппорта спросите, я сейчас не знаю, какие у них порядки, давным давно ушёл на полоникс

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...