Перейти к публикации

feinx33

Новички
  • Публикации

    2
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

0 Обычный

О feinx33

  • Звание
    Новичок
  1. feinx33

    Помогите с зависшей транзакцией

    @e46btc , Спасибо за ответ, но уточните пожалуйста ещё 1 деталь. "Cocld you please give us the correct address where you need to withdraw."(пожалуйста, сообщите нам правильный адрес, где вам нужно снять.). Я правильно понял, что мне нужно ещё раз указать им адрес eth кошелька, на который осуществить перевод.
  2. Здравствуйте, зависла транзакция.(https://etherscan.io/tx/0xf58c59cd163c787a30b3b2819111a2ef9d3d49a810c187a71b6e799b6720a643). Перевожу с биржи на биржу. Немного почитав в интернете пришёл к выводу, что мой eth, остался на бирже, так как было не достаточно газа. И сделка была отменена. При этом комиссию (fee) устанавливает сама биржа. Деньги с баланса списаны. Написал в саппорт, но ответ меня ещё больше запутал. Моё письмо: - I made a withdrawal, but an error occurred (Error encountered during contract execution [Out of gas] ) - My Email Address - *********@mail.ru - Name of Coin transferred - ethereum - Transaction ID (TXID) 0xf58c59cd163c787a30b3b2819111a2ef9d3d49a810c187a71b6e799b6720a643 (https://etherscan.io/tx/0xf58c59cd163c787a30b3b2819111a2ef9d3d49a810c187a71b6e799b6720a643) - Adress 0x79f9511c87b9fb3d4d7733e776afbf1ea5c0f2f1 Please return the money to my account or complete the transfer Ответ от биржи Hello, Cocld you please give us the correct address where you need to withdraw. As your funds are already on the chain, we can't help you return to your account, but we can help you withdraw to the address where you ultimately need to withdraw. please give us the address you want to withdrawal.For the safety of your account, we also need you to fill in the following information to show the holder of your account. The currencies and total values: The time and location of your last login: Details of your last trade (date&time, currency, amount): Have you done KYC (If yes, please provide your ID number)? Have you enabled SMS authentication? If yes, please provide your phone number. Have you connected to telegram? If yes, please provide your telegram ID: Please reply with your personal email. Please submit a photo of you holding your ID (with a paper hand-written “ABCC” and your current time). Just like the attached picture. Provide a video record of the process that proves you are the account owner: log-in your account, go and visit deposit page and you holding your ID (with a paper hand-written “ABCC” and your current time).Thanks. Once we received the information mentioned above, we’ll start to process your request. Please understand that lack of any information may fail in retrieving your account information hence affecting your reset process. In this regards, we highly recommend you provide as much information as possible. Best regards Помогите пожалуйста разобраться, что от меня хотят.
  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу.

×